15 روز ضمانت بازگشت کالا: خریدی مطمئن و بدون دغدغه در دیجی استوک پلاس!

15 روز ضمانت بازگشت کالا: خریدی مطمئن و بدون دغدغه در دیجی استوک پلاس!

رضایتمندی مشتریان همواره از اولویتهای اصلی دیجی استوک پلاس بوده، تا هر سفارشی در شرایط مطلوب، مورد تایید و انتظار مشتری ارسال گردد. با این وجود ممکن است مشتری بنا به دلایلی محصول خریداری شده را مرجوع یا تعویض نماید که در این صورت مفاد زیر به عنوان شرایط قانونی حاکم بر خرید اینترنتی، معتبر و مورد توافق طرفین خواهد بود:

شرایط استفاده از ۷ روز ضمانت بازگشت کالا:

۱– اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد:

این تفاوت ظرف مدت ۲۴ ساعت کاری باید به دیجی استوک پلاس اطلاع داده شود. در صورتی که این تفاوت از روی جعبه ( رنگ ، مشخصات فنی و … ) قابل تشخیص باشد ، کالا باید بدون استفاده و به صورت پلمپ به شرکت بازگردانده شود در صورت باز شدن پلمپ یا استفاده از کالا امکان رسیدگی به درخواست مشتری وجود ندارد.

کارشناسان بخش فنی دیجی استوک پلاس ظرف مدت ۷۲ ساعت از دریافت کالا به بررسی تفاوت پرداخته و در صورت تایید کارشناس مربوطه ، در صورت موجود بودن ، کالا برای مشتری تعویض می گردد و یا مبلغ آن به مشتری گرامی بازگردانده می شود. در صورت عدم تایید کارشناسان نیز کالا برای مشتری پس فرستاده می شود.

۲– وجود ایراد یا اشکال فنی در کالای خریداری شده :

اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا ۲۴ ساعت کاری پس از دریافت کالا ، به شرکت اطلاع داده شود. این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری ( شامل : شکستگی ، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی ) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود ، را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی ، نصب و راه اندازی ، تنظیمات ، کاربرد غیر معمول ، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا ( قید شده در دفترچه راهنمای کالا ) را شامل می‌شود.

پس از دریافت و پذیرش کالا توسط دیجی استوک پلاس ، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری ، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش ، بین ۴۸ تا ۷۲ ساعت کاری زمان خواهد برد. لازم به ذکر است کالاهایی که دارای ضمانت نامه می باشند در صورتی که اشکال ذکر شده توسط مشتری اشکالات فنی باشند ، می بایست برای استفاده از ضمانت نامه موجود به مرکز خدمات پس از فروش شرکت مربوطه ارسال گردد.

۳– کالای خریداری شده ، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد :

– آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی ۲۴ ساعت کاری پس از دریافت کالا ، به خدمات پس از فروش دیجی استوک پلاس از طریق تلفن و یا ایمیل اطلاع داده شود.

4– اگر در اثر حمل و نقل ، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد :

در صورتی که آسیب قبل از تحویل گرفتن بسته قابل مشاهده باشد ، مشتری می تواند از تحویل گرفتن بسته خودداری نماید تا کالا برای بررسی و ارسال مجدد به دیجی استوک پلاس مرجوع شود.

از آنجا که تمامی کالاها بصورت استاندارد در دیجی استوک پلاس بسته بندی می شود و تحویل به موسسات حمل و نقل معتبر می شود ، هرگونه آسیب در حمل و نقل به عهده ی موسسه حمل و نقل کننده می باشد و دیجی استوک پلاس تنها در صورت تایید شرکت حمل و نقل کننده خسارت را جبران می نماید.

کالا را چطور برای دیجی استوک پلاس ارسال کنم؟

لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی تماس بگیرید.

  •  از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش دیجی استوک پلاس جداً ، خودداری نمایید.
  • برای ارسال ، باید کالا به ‏خوبی بسته بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه به همراه کالای اصلی ارسال شود.
  • برچسب زدن یا نوشتن توضیحات ، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن ، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
  • اگر ساکن شهر تهران هستید ، برای هماهنگی ارسال پیک برای تحویل گرفتن کالا ، با پشتیبانی دیجی استوک پلاس تماس بگیرید و در صورتی که ساکن سایر شهرهای کشور هستید ، برای بازگرداندن کالا ابتدا با پشتیبانی دیجی استوک پلاس تماس بگیرید و مطابق راهنمایی کارشناسان پشتیبانی ، کالا را ارسال نمایید.
  • کالای خریداری شده را داخل پاکت و یا کارتن جداگانه‌ای قرار دهید و از نوشتن آدرس یا هر مورد دیگری روی بسته یا جعبه اصلی خودداری کنید.