امکان تحویل اکسپرس

امکان تحویل اکسپرس: لبخند رضایت در کوتاه‌ترین زمان!

امکان تحویل اکسپرس دیجی استوک پلاس چیست و مراحل آن چگونه انجام می شود ؟

پس از ثبت سفارش و خرید آنلاینِ مشتریان محترم ، ابتدا سفارش مشتری در مرحله پردازش نرم افزاری و تلفنی قرار می گیرد و پس از تائید نهائی هویت و سفارش مشتری و پرداخت ، کالا ، سریعا از انبار به قسمت ارسال سفارشات فروشگاه تحویل داده شده و بلافاصله ( حتی المقدور بدون وقفه و در سریعترین زمان ممکن ) مرسوله مورد نظر مشتری به پیک برای سفارشات تهران و پست تیپاکس برای سفارشات حومه و خارج از تهران ( شهرستانها ) تحویل داده خواهد شد تا سریعا برای شما ارسال شود.

امکان تحویل اکسپرس کالا برای حومه تهران و شهرستان ها چگونه انجام می شود ؟

کالای ثبت سفارش و خریداری شده مشتری در همان روز و تا آخر وقت اداری بصورت اکسپرس(بسته بندی ایمن و استاندارد) تحویل به تیپاکس خواهد شد. بدیهی است تیپاکس سریع ترین حالت ارسال کالا برای مشتریان محترم در حومه تهران و شهرستان ها خواهد بود.

مدت زمان تحویل اکسپرس
  1. مدت زمان ارسال کالا تحویل اکسپرس در تهران حداکثر 4 ساعت از زمان تائید پردازش نرم افزاری و تلفنی سفارشات خواهد بود( توسط پیک موتوری).
  2. مدت زمان ارسال کالا به خارج از تهران ( حومه و شهرستانها ) با توجه به آئین نامه و مقررات تیپاکس، در بازه زمانی حداقل 24 ساعته از زمان تائید پردازش نرم افزاری یا تلفنی سفارشات خواهد بود.