لپ تاپ دانش آموزی

چگونه بهترین لپ تاپ دانش آموزی را برای خود انتخاب کنید؟

بهترین لپ‌تاپ دانش آموزی تعادل مناسبی بین عملکرد کافی برای وظایف بهره‌وری، مقرون‌به‌صرفه بودن برای بودجه دانش‌آموز و دوام برای مقابله با فرسودگی‌هایی که دانش‌آموز می‌تواند لپ‌تاپ‌های خود را از بین ببرد را باید دارا باشد. همچنین لپ تاپ دانش آموزی باید ظاهر زیبا و مورد پسند داشته باشد.

اما برقراری تعادل برای دانش‌آموزان و خانواده‌ها می‌تواند سخت باشد. به خصوص اگر آن‌طور که می‌خواهند با سخت‌افزار کامپیوتر آشنا نباشند. خوشبختانه، دستورالعمل‌های کلی وجود دارد که می‌توانید برای تهیه لپ‌تاپ دانشجویی مناسب با نیازها و بودجه خود از آنها پیروی کنید. برای مشاهده نمونه لپ تاپ های دانش آموزی در فروشگاه دیجی استوک کلیک نمایید.

نحوه انتخاب مناسب لپ تاپ دانش آموزی

چند جعبه دیگر وجود دارد که بهترین لپ‌تاپ‌های دانشجویی علاوه بر اینکه می‌توانند نیازهای درس شما را مدیریت کنند، باید آن‌ها را بررسی کنند. یکی از بزرگترین ملاحظاتی که هنگام انتخاب یک لپ تاپ دانشجویی باید داشته باشید، عمر باتری است – شما به چیزی نیاز دارید که تمام روز در کلاس های شما دوام داشته باشد و همچنان آب میوه ای برای شب های آخر مطالعه در کتابخانه داشته باشید.

لپ‌تاپ‌های دانش آموزی در حالت ایده‌آل باید هم همه‌کاره و هم سبک وزن باشند. زیرا شما چیزی می‌خواهید که بتواند همه برنامه‌هایی را که نیاز دارید چندوظیفه‌ای انجام دهد، بدون اینکه برای حمل در محوطه دانشگاه نیاز داشته باشید. تطبیق پذیری با لپ تاپ دانشجویی بسیار مهم است.

بودجه همچنین در انتخاب بهترین لپ تاپ دانشجویی برای تجربه دانشگاهی شما مورد توجه قرار می گیرد. همه نمی توانند برای یک لپ تاپ دانشجویی هزینه زیادی بپردازند. ما کاملاً این را می دانیم. بنابراین باید مطمئن شوید که چیزی را انتخاب کنید که تمام معیارهای شما را برآورده کند بدون اینکه در بودجه خود زیاده روی کنید. این روزها یافتن یک لپ‌تاپ دانشجویی عالی در محدوده قیمتی خود آسان است و حتی بهتر است زمانی که یک لپ‌تاپ برای فروش پیدا کنید و معامله خوبی با آن کنید.

آیا مک بوک لپ تاپ خوبی برای دانش آموزان است؟

بهترین سیستم عامل برای دانش آموزان (خواه ویندوز 10 باشد یا 11، macOS یا ChromeOS) همیشه به این بستگی دارد که دانش آموز مورد نظر ترجیح می دهد از کدام سیستم عامل استفاده کند. برخی از ما با عملکرد موثر ویندوز ازدواج کرده ایم. دیگران ممکن است رابط کاربری زیباشناختی دستگاه‌های اپل یا تجربه کاربری ساده و کارآمدی که Chromebook ارائه می‌کند را ترجیح دهند.

اگر از قبل با استفاده از یک سیستم عامل خاص راحت هستید، انجام این جهش می تواند مشکل باشد. مسلماً ChromeOS ساده‌ترین سیستم برای انتخاب و استفاده است، اما تغییر به MacOS پس از یک دهه صرف آشنایی با ویندوز ممکن است منجر به سردرگمی شود. هنگام انتخاب یک لپ تاپ جدید برای مدرسه یا کالج به این نکته توجه کنید.

از نظر سخت افزاری، ما خوشحالیم که بگوییم مک بوک ها از همیشه رقابتی تر هستند. تراشه‌های خارق‌العاده M1 و M2 اپل نسبت به پردازنده‌های دارای گرافیک یکپارچه، توانایی اجرای کارهای سخت‌تر را دارند و لپ‌تاپ‌های اپل را برای دانش‌آموزان پرمشغله بسیار عالی می‌سازند. با این حال، اگر نیاز به اجرای نرم‌افزار بسیار فشرده دارید، ارزش آن را دارد که یک لپ‌تاپ ویندوزی با یک پردازنده گرافیکی اختصاصی در حالت ایده‌آل یک Nvidia RTX  در نظر بگیرید. زیرا این کار باعث می‌شود در برنامه‌های شتاب‌دهنده GPU عصبانیت بیشتری به شما وارد کند.

کدام یک برای دانش آموزان بهتر است: لپ تاپ یا رومیزی؟

به عبارت ساده، اکثر دانشجویان در سطح کالج در این مرحله به یک لپ تاپ برای تحصیل خود نیاز دارند. در حالی که داشتن یک نوع کامپیوتر در این مرحله عملاً یک ضرورت است – با افزایش یادگیری از راه دور و تولید محتوا در بین دانشجویان – یک لپ‌تاپ را می‌توان در کوله‌پشتی انداخت و با خود به سخنرانی‌ها و کارگاه‌ها برد، برخلاف کامپیوترهای رومیزی.

بله، یک دسکتاپ معمولاً قدرت پردازش بیشتری و مزیت صفحه نمایش بزرگ‌تر را ارائه می‌کند، اما ممکن است در نهایت هزینه بیشتری را خرج کنید (مخصوصاً زمانی که نیاز به وسایل جانبی را در نظر بگیرید) و سپس همچنان به یک دستگاه قابل حمل برای یادداشت برداری و یادداشت برداری نیاز داشته باشید. در حال حرکت اگر قبلاً تبلت یا لپ‌تاپ کوچکی دارید که می‌توانید آن را بیرون بیاورید، ممکن است بخواهید یکی از بهترین رایانه‌های رومیزی را بخرید، اما در غیر این صورت، توصیه می‌کنیم لپ‌تاپ توانمندتری تهیه کنید و به جای آن از آن استفاده کنید. دسکتاپ.

چگونه ما این لپ تاپ ها را آزمایش کردیم

ما می دانیم که خرید یک لپ تاپ جدید می تواند یک سرمایه گذاری بزرگ باشد. این فرآیند شامل استفاده از آن‌ها در زندگی روزمره‌مان می‌شود تا ببینیم باتری آن‌ها چقدر دوام می‌آورد. چقدر قوی هستند، به هر حال بچه‌های کالج زندگی پرتحرکی دارند و چقدر خونسرد تحت فشار می‌مانند. ما همچنین به طراحی آن‌ها نگاه می‌کنیم، از جمله اینکه چقدر شیک هستند، به اندازه کافی نازک و سبک هستند که بتوان با آن‌ها حمل کرد یا خیر، و کار کردن با آن‌ها چقدر راحت است. از آنجایی که وب‌کم و میکروفون در لپ‌تاپ نیز بسیار مهم هستند، به خصوص این روزها، ما برای آزمایش آن‌ها نیز زمان می‌گذاریم.

وقتی صحبت از عملکرد به میان می‌آید، ما از ترکیبی از تست‌های واقعی و معیارهای مصنوعی استفاده می‌کنیم تا ببینیم این لپ‌تاپ‌ها چقدر قدرتمند هستند. وقتی همه چیز گفته شد و انجام شد، سپس همه چیزهایی را که در مورد لپ‌تاپ یاد گرفته‌ایم را با قیمت آن مقایسه می‌کنیم تا ببینیم آیا بهترین ارزش را برای دانش‌آموزان ارائه می‌دهد یا خیر.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *