لپ تاپ دانش آموزی

بهترین لپ تاپ دانش آموزی ـ بخش پنجم

اگر به‌تازگی جستجو لپ تاپ دانش آموزی را شروع کرده‌اید، برای یافتن جدیدترین و عالی‌ترین لپ‌تاپ‌های دانش‌آموزی، مرتباً به فهرست فروشگاه لپ تاپ دیجی استوک سر بزنید. ما همیشه جدیدترین و بهترین لپ تاپ را به فهرست محصولات خود اضافه میکنیم.

 MSI GF63 Thin بهترین لپ تاپ دانش آموزی

مشخصات فنی لپ تاپ دانش آموزی

  • بهترین برای: دانشجویانی که دوست دارند بازی کنند و همچنین دانشجویان مهندسی
  • CPU: Intel Core i5-10500H – i7-11800H
  • گرافیک: Nvidia GeForce GTX 1650 – RTX 3050 Ti
  • رم: حداکثر 32 گیگابایت رم DDR4
  • صفحه نمایش: 15.6 اینچی 1920×1080 سطح IPS، 144 هرتز
  • فضای ذخیره سازی: حداکثر 1 ترابایت PCIe SSD

دلایل خرید

  1. + عملکرد عالی با توجه به قیمت
  2. + کیفیت ساخت محکم
  3. + محدوده خوب پورت

دلایلی برای اجتناب

  1. -عمر باتری متوسط
  2. -برخی bloatware آزاردهنده
  3. -کابل شارژ می تواند پورت USB را مسدود کند

حتی تحصیل‌کرده‌ترین دانش‌آموزان هم نیاز به استراحت دارند، اما حتی بهترین لپ‌تاپ‌های بازی ارزان قیمت می‌توانند بسیار بیشتر از بودجه یک دانش‌آموز هزینه داشته باشند. خوشبختانه، برای آنها، MSI GF63 Thin تقریباً برای نیازهای آکادمیک و غیر آکادمیک آنها ساخته شده است.

اگرچه GF63 Thin ممکن است قابلیت حمل مک بوک ایر یا Dell Inspiron 14 2-in-1 را نداشته باشد، GF63 Thin هنوز برای لپ تاپ های گیمینگ نسبتاً قابل کنترل است. علاوه بر این، مشخصات آن شامل حداکثر پردازنده Core i7-11800H اینتل، پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce RTX 3050 Ti و مقدار زیادی رم است، بنابراین عملکرد آن چندان مشکل ساز نخواهد بود. وقتی آن را بررسی کردیم، به این نتیجه رسیدیم که از نظر عملکرد، ارزش فوق‌العاده‌ای برای پول ارائه می‌دهد، و GPU اختصاصی به این معنی است که بهتر از بسیاری از لپ‌تاپ‌های دیگر در این لیست، باید کارهای سنگین گرافیکی را انجام دهد.

این مشخصات دقیق برای کار بهره وری نیز عالی خواهند بود، به خصوص اگر در زمینه های فنی مانند مهندسی که اغلب به سخت افزار کامپیوتری ویژه برای دوره های آموزشی نیاز دارند، می روید. بنابراین، MSI GF63 Thin یک سازش منصفانه است بین انجام کارهای مدرسه و داشتن چیزی که پس از اتمام کارتان را به هم بریزید – همه اینها بدون اینکه بودجه شما را خالی کند.

اگر آن را بخرید :

✅ می‌خواهید با بودجه کم بازی کنید: لپ‌تاپ‌های بازی می‌توانند بسیار گران باشند، اما MSI GF63 Thin مرز بین ارزش و عملکرد را به‌طور ماهرانه طی می‌کند.
✅ شما به یک لپ تاپ چند منظوره نیاز دارید: عملکرد مناسب تقریباً در هر قسمت و طراحی محفوظ به این معنی است که GF63 Thin می تواند با خوشحالی به عنوان یک لپ تاپ برای مطالعه دو برابر شود.

اگر آن را نخرید :

❌ شما به عمر باتری خوب نیاز دارید: عمر باتری پیشنهادی در اینجا بسیار ضعیف نیست، اما آن چیزی نیست که ما آن را چشمگیر می‌دانیم.
❌ شما به بازی با وضوح بالا می‌خواهید: در حالی که برخی از لپ‌تاپ‌های بازی مدل‌هایی با وضوح صفحه‌نمایش متفاوت ارائه می‌دهند، GF63 Thin فقط با وضوح 1080p در دسترس است.

 HP Envy 13 x360  بهترین لپ تاپ دانش آموزی برای کار در خارج از منزل

مشخصات فنی لپ تاپ دانش آموزی

  • بهترین برای: دانش آموزانی که دوست دارند بیرون کار کنند و به عملکرد نیاز دارند
  • CPU: نسل دوازدهم اینتل Core i5 – i7
  • گرافیک: Intel Iris Xe GraphicsRAM: تا 16 گیگابایت
  • صفحه نمایش: 15.6 اینچی 1920 x 1080 400 نیت IPS با قابلیت چند لمسی
  • فضای ذخیره سازی: تا 1 ترابایت SSD

دلایل خرید

  1. + عمر باتری عالی
  2. + عملکرد جامد همه جانبه
  3. +بسیار قابل حمل

دلایلی برای اجتناب

  1. پد لمسی بی‌نظیر
  2. -بدون پورت HDMI

اگر به دنبال یک لپ تاپ نازک و با قابلیت حمل آسان برای کارهای مدرسه با صفحه نمایش OLED درخشان و عمر باتری عالی هستید، HP Envy 13 x360 ممکن است گزینه ایده آل – و مقرون به صرفه – برای شما باشد. Envy 13 x360 بسیار در دسترس‌تر از خط Spectre، از نظر قیمت، یک لپ‌تاپ 2 در 1 فوق‌العاده است، به‌ویژه برای دانش‌آموزان مقرون‌به‌صرفه.

این واقعیت که می تواند از نظر عملکرد با لپ تاپ های 16 اینچی 2 در 1 رقابت کند بسیار چشمگیرتر است. ما توانسته‌ایم صفحات گسترده، پردازنده‌های کلمه، تماس‌های کنفرانسی و چندین تب مرورگر را اجرا کنیم که همزمان ویدیوها را بدون مشکل پخش می‌کنند. تجربه عمر باتری ما با Envy 13 x360 نیز بسیار عالی بوده است و در تست باتری فیلم ما کمی بیش از 9 ساعت از دست دادیم.

این دقیقاً یک خرید مقرون به صرفه نیست، اما با توجه به فناوری OLED که رنگ‌های زنده را ارائه می‌کند، قیمت بسیار مناسبی دارد. علاوه بر این، صفحه کلید جامد و انتخاب پورت آن متنوع است، که برای دانش‌آموزانی که درایوهای فلش زیادی دارند و برای اتصال به مانیتور خارجی مناسب است.

اگر آن را بخرید :

✅ شما یک لپ تاپ 2 در 1 بسیار قابل حمل می خواهید: این لپ تاپ سبک وزن است، باریک است و اندازه صفحه نمایش را در حد معقول نگه می دارد، که باعث می شود دستگاهی بسیار قابل حمل باشد.
✅ شما یک لپ تاپ OLED با عمر باتری عالی می خواهید: این لپ تاپ 2 در 1 عمر باتری بسیار خوبی دارد که به خصوص به دلیل صفحه نمایش OLED که همراه آن است بسیار چشمگیر است.

اگر آن را نخرید :

❌ شما یک تاچ پد با کیفیت را ترجیح می دهید: پد لمسی این دستگاه بد نیست، اما گاهی اوقات شلخته است، حتی با افزایش حساسیت.
❌ شما یک لپ‌تاپ درخشان‌تر می‌خواهید: این لپ‌تاپ با ویژگی‌های بصری بسیار کمی بسیار کاربردی است، بنابراین کسانی که ماشین‌های زیباتر را ترجیح می‌دهند باید به چیز دیگری توجه کنند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *